דים נכסים https://www.dimnehasim.co.il/il/ https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/5-dym-nksym-shkyrvt-ll-tkhrvt.html דים נכסים- שכירות ללא תחרות המרדף אחר מקום לגור בו, לקיים בו חיים איכותיים, גם אם אנחנו רווקים הוללים, גם אם אנו אנשי עסקים טרודי יום ובעיקר אם אנחנו בעלי משפחה וילדים, הוא מרדף קשה ומורכב, ורבים מאיתנו חווים הרבה מאוד הפתעות ומצבים בעייתיים עד שאנו מוצאים את פינת גן עדן שלנו, זו שלה אפשר לקרוא "בית" ובה אפשר למצוא את המנוחה ואת הנחלה לשנים ארוכות ואיכותיות.

בעידן שבו קשה מאוד לרכוש בית ללא עזרה מאסיבית מההורים או ללא מקורות הכנסה יציבים, קבועים וגבוהים במיוחד, השכרת דירות בירושלים, למשל, הופכת להיות עסק רווחי במיוחד עבור בעלי הנכסים ואלו לא מהססים להעלות את מחירי שכר הדירה, לדרוש דרישות דרקוניות מהשוכרים, הנמצאים במצב שבו הם צריכים את המשכיר הרבה יותר מאשר הוא צריך אותם, מה שהופך אותנו, את דים נכסים, על המקצועיות שלנו, על הניסיון רב השנים שלנו ועל ההתמחות שלנו בתחום של השכרת דירות ומשרדים בירושלים, למתווכים חשובים והוגנים הן עבור אלו התרים אחר דירות להשכרה או אחר משרדים להשכרה בירושלים הן עבור בעלי הנכסים, שיודעים כי יהיה עליהם, בסופו של יום, להתפשר עם הדרישות שלהם ולהתאימם למצב שוק הנדל"ן והשכירויות המקובלות.

דים נכסים הוא משרד בעל מספר רב של נכסים בלעדיים ומגוונים ברחבי העיר ירושלים, גם של דירות להשכרה וגם של משרדים ומבנים עסקיים ומסחריים, כך שאצלנו אפשר למצוא הכל בחנות אחת וליהנות משירות מקצועי, אמין ואיכותי לאורך כל הדרך, מהעלאת הצרכים והדרישות המקדמיות ועד לרגע החתימה על החוזה והברכה על המוגמר, כי השכרת דירות בירושלים זה עסק ולעשות עסקים זה דים נכסים.

]]>
https://www.dimnehasim.co.il/uploads/ https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/5-dym-nksym-shkyrvt-ll-tkhrvt.html 2013-11-05 00:00:00
https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/6-dym-nksym-nshm-kmv-sq-mtsvyn.html דים נכסים- נשמע כמו עסק מצוין כאנש עסקים הפועלים בקנה מידה ארצי, ואפילו בקנה מידה בינלאומי, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם, פעמים לא מעטות, תרים אחר מקום לעריכת פגישות בערים השונות, מחפשים אחר מרחבים עסקיים שיהיו גם מכובדים, גם ראויים וגם ממוקמים בסביבת עבודה נוחה ונגישה לכם, לעובדים שלכם וכמובן לציבור הלקוחות שלכם ושואפים ל"שילוש הקדוש" ביותר של נדל"ן- מיקום, מיקום, מיקום (באנגלית זה נשמע אפילו טוב יותר). לפחות בכל הנוגע לירושלים, המטרופולין הגדול בישראל ומרכז ההוויה המדינית והפוליטית בה, אתם יכולים להיות רגועים ושקטים בכל הקשור לתחום השכרת משרדים בירושלים עם דים נכסים.

דים נכסים הינו משרד בוטיק בתחום השכרת משרדים בירושלים לכל צרכי עסקים, אנשי עסקים ומסחר קמעונאי וברשותנו עשרות רבות של נכסים, בבלעדיות אקסקלוסיבית, היכולים להתאים לכל צורך ולכל מטרה עסקית ומסחרית, אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלנו תרים, ללא הרף, יום יום ושעה שעה, אחר נכסי הנדל"ן המסחריים, כגון משרדים, חדרי ישיבות, מרכזי סחר שעומדים להשכרה מיידית קצרת וארוכת טווח וכיוצא באלו, ומתמחים בהתאמת המיקום, המרחב והנתונים לכל בעל עסק ולכל איש עסקים הזקוק למקום להקמת משרד שוקק, פעיל ומוצלח.

דים נכסים פועלת לא רק כמתווכים בתחום של השכרת משרדים בירושלים אלא גם בתחום של השכרת אולמות אירועים, ייעוץ לפני רכישת נכס וליווי מקצועי ואישי בכל תהליך איתור, רכישה והשבחת נכסים, כך שמבחינה עסקית מדובר על שותפה מקצועית, מיומנת ומהימנה, מבחינה כלכלית מדובר על חיסכון גדול בעלויות ייעוץ והכוונה ומבחינה אישית מדובר, פשוט, על הבחירה הנבונה והנכונה ביותר עבורכם, כאנשי עסקים שזמנם יקר וקצר וצרכיהם ברורים ומוגדרים.

השכרת משרדים בירושלים על ידי משרד דים נכסים מוכיחה את עצמה, כבר שנים ארוכות ורבות, כצעד נבון וחכם מצד אנשי עסקים וגם מצד משכירי הנכסים, המגלים מולם אנשי מקצוע הגונים, הוגנים ובעיקר מקצוענים עד הפסיק האחרון בחוזה, אז אם את או אתה מחפשים משרדים להשכרה בירושלים, אנו, בדים נכסים, כבר מחכים- כי אין לכם כתובת אחרת.

]]>
https://www.dimnehasim.co.il/uploads/ https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/6-dym-nksym-nshm-kmv-sq-mtsvyn.html 2013-11-05 00:00:00
https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/3-dym-nksym-yrvshlym-mtkhdsht.html דים נכסים- ירושלים מתחדשת דים נכסים- ירושלים מתחדשת

תהליך התפתחותה של עיר או שכונה דומה, במידה רבה לתהליך צמיחה וגידול של גוף אורגני העובר "מחזור חיים". זה מתחיל משלב ראשוני של הקמת עיר/שכונה חדשה, עם קשיים אך גם עם תקוות רבות, ממשיך בתהליך צמיחה והתבגרות, בשלב התבוססות ואח"כ בשלב הזדקנות.

בשלב זה, בשונה מגוף אורגני חי, עומדות בפני העיר/שכונה שתי אפשרויות: שקיעה והתנוונות עד כדי הידרדרות סביבתית ונטישת אוכלוסייה או תהליך הדורש מאמץ והתגייסות ציבורית ומשאבים רבים להתחדשות פני העיר וזהו תהליך של פינוי-בינוי.

משפחות רבות, המבקשות למצוא דירה בירושלים, עלולות להיתקל בקשיים שונים כגון מחירי שוק גבוהים, שכונות צפופות ובעיקר בנייה ישנה ולא מעודכנת. במסגרת זו מזהים יזמי נדל"ן מהירים אתר הזקוק להתחדשות, עדיף בעל פוטנציאל צמיחה מבוסס, ומתחילים להניע את גלגלי הבירוקרטיה העירונית המורכבת עד לתחילת יישום הפרויקט בפועל.

בירושלים, החל תהליך זה בשכונות ותיקות כגון קטמון, קרית יובל, קרית מנחם, עיר גנים ועוד וניתן לראות חידושי בנייה במקומות רבים ברחבי העיר, המשפיעים גם על היצע הדירות להשכרה ועל איכותו.

היזמים, אשר פועלים למימוש פרויקט כזה, ייכנסו לפעולה אך ורק אם יובטח להם רווח כלכלי ראוי לסיכון הרב. זה בא לידי ביטוי בתוספת של אחוזי בנייה ושטחי בנייה, שיאפשרו להם למכור דירות רבות בפרויקט לשוק החופשי, מעבר לדירות התמורה שצריכות להינתן לדיירים הנוכחיים.

יחס כלכלי מקובל, בערכי קרקע סבירים, הוא פי 3-4 שטחי בנייה חדשים לעומת הקיימים.       אין זה הליך פשוט ומרגע ייזום הפרויקט, עד גימור הליכי התכנון והאפשרות לצאת לביצוע,  עוברות לעיתים 10 שנים ויותר וגם הליך הבנייה עצמו מתארך לכמעט 3 שנים.

בפרק הזמן של הבנייה צריך למצוא דיור חלופי לדיירים, עד שיוכלו לחזור (באם רצונם בכך) לדירות התמורה בפרויקט החדש. חלופה אפשרית, לזירוז פרויקט מסוג זה, היא קודם לבנות בניינים חדשים, בשטחי קרקע פנויים, להעביר אליהם את הדיירים הותיקים ואז להרוס את הבניינים הישנים ולבנות אותם שוב.

תיווך בירושלים דים נכסים עוקבים אחר החידוש העירוני ומציעים ללקוחותינו את הדירות במיקומים האיכותיים ביותר, עם פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר ובסביבה האידיאלית לשוכרים.

]]>
https://www.dimnehasim.co.il/uploads/ https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/3-dym-nksym-yrvshlym-mtkhdsht.html 2013-10-28 00:00:00
https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/4-dym-nksym-vshym-vnybrsyth-lshvq-hndl-n.html דים נכסים- עושים אוניברסיטה לשוק הנדל"ן דים נכסים- עושים אוניברסיטה לשוק הנדל"ן

בימינו, לשכור או לקנות דירה זה לא עניין של מה בכך. פעולה זו דורשת מחשבה, זמן, סבלנות, הבנת השוק וכמובן התאמה בין יכולות תקציביות ומשאבים. בנוסף, כולנו עסוקים בשגרת היומיום ולא תמיד יכולים למצוא פנאי להתעסק בהחלטה הרת גורל כמו חיפוש דירה לרכישה או דירה להשכרה. 

מחירי הדיור בירושלים הם אחד הגורמים המרכזיים לעזיבת אוכלוסייה צעירה ולהגירה שלילית מן העיר. על מנת לתקן את המציאות הזו, נדרשת, קודם כל, הגדלת ההיצע של יחידות הדיור ולאחר מכן וידוא כי ההיצע שנוצר יוקצה, ברובו, לאוכלוסייה צעירה המבקשת להתגורר בירושלים. למעשה, צעירים רבים מרחבי הארץ שוקלים להעתיק את עיר מגוריהם ולעבור לירושלים מכיוון שהיא עיר המציעה מוסדות לימוד אקדמאים ברמה גבוהה ויוקרתית כגון האוניברסיטה העברית, מכללת בצלאל, המכללה להנדסה, מכללת לב ועוד. לאור הביקוש הרב, מוסדות הלימוד אינם יכולים לעמוד בדרישות הדיור הרבות במעונות הקיימים בתחומיהם, אך מנסים לספק לציבור הסטודנטים מאגר דירות ממוחשב אשר יקל עליהם את תהליך חיפוש המגורים.

מלבד מאגרים אלו של מוסדות האקדמיה, קיימת תמיד האפשרות להיעזר באנשי המקצוע המנוסים של דים נכסים שהם בעלי היכרות רחבה עם שוק הדירות העירוני ומקפידים להתאים את צרכיו האמיתיים, והמדויקים, של כל לקוח להיצע דירות להשכרה הקיימים ברשותם.

גם אם נראה לכם שהנכס מתאים, יש לעשות בדיקה מקיפה ולוודא כי אכן מדובר בנכס האולטימטיבי עבורכם. דים נכסים ישימו דגש על בחירת סביבת המגורים והשירותים הקיימים בה, כך שיתאימו אישית לכל לקוח. בחירה באפשרות זו, תחסוך למעוניינים זמן, אנרגיה ואפילו כסף.

בסופו של דבר, בירושלים, כמו בכל עיר בה קיים עניין ציבורי נרחב לתחום נדל"ן מסחרי בירושלים, מופיעים בעלי מקצוע רבים המחפשים הזדמנות לרווח. לכן, יש לחבור רק עם משרד תיווך המשקף הבנה בתחום, ידע ומקצועיות. משרד כמו דים נכסים.

]]>
https://www.dimnehasim.co.il/uploads/ https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/4-dym-nksym-vshym-vnybrsyth-lshvq-hndl-n.html 2013-10-28 00:00:00
https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/Real-Estate-Tips/1-vvbqvnspts-qydvm-trym-ysh-ln-lhtqdm.html מהן הטעויות הנפוצות ביותר בעת קנייה של דירה בעת רכישת דירה אינו אחת ההחלטות המורכבות ומשמעותיות ביותר של כל אחד ואחד במהלך חייו וכאשר מעורב בו כסף רב חשוב להיות מחושבים כמה שיותר.

הכרות השוק:

קונה חייב להכיר את מחירי השוק באזור המעוניין לגור בו על מנת לדעת לזהות את המציאה של האזור, אך בפועל עלינו להבין ולדעת מה נוכל לקנות בתקציב שלנו, מה הפרש בין המחיר ההתחלתי לבין מחירי הסגירה באזור, כמובן שהכל בהתאם לנכס .

ביצוע משא ומתן:

ביצוע משא ומתן באופן עצמאי לפעמים עולה לנו לא מעת כסף, וברוב המקרים גם יוצר לחץ אמוציונאלי
המשפיע על שיקול הדעת שלנו בדרכים שונות כמו סחטנות רגשית,דרמות,מניפולציות,וניצול של חוסר הניסיון שלכם.תמיד מומלץ להשתמש באיש מקצוע כמו מתווך על מנת ליצור חיץ בין הקונים למוכרים
וזה מאפשר לנו הפעלת שיקול דעת נכון ברוגע ונעימות.

לקנות לפני שמכרתם:

לפעמים לפחד או החשש להיתקע ללא דירה גורם לנו לקנות נכס לפני שמכרנו את הנכס הישן שברשותנו
וזה עלול להכניס אותנו ללחץ כספי וגרום לנו למכור במחיר נמוך ממחיר השוק, זהו אינסטינקט טבעי אך מסוכן שעלול לגרום לנו להפסד כספי גדול, או לסירוגין התחייבות לתקציב פיקטיבי שלא יהיה ניתן לממשו ובדיעבד אנו מגלים כי לא נוכל למכור את הנכס במחיר בו ציפינו . אנו עלולים למצוא את עצמנו
בסיטואציה בא נאלץ לבטל את החוזה הרכישה ולבסוף עוד יוטל עלינו קנס בשל ביטול העסקה שזה מצב בכלל לא נעים. אז זכרו כלל ברזל מוכרים לפני שכונים!

עורך דין:

המון אנשים נוטים לחשוב שהעורך דין מסתכם בטיוטות ובהסכם המכר/קניה ובנוכחותו בזמן החתימה של החוזה. בחרו עו"ד בשלב מוקדם והתייעצו עימו בבירורים אודות הנכסים אותם אתם מעוניינים לקנות. עו"ד יעיין בנוסח הטאבו של הנכס וכמובן יאתר מבעוד מועד קשיים כמו- שעבודים,עיקולים,
בעיית רישום בעלות,חריגות בנייה,בעיות ירושה, מרמה וכיוצא בהן וכל זה עוד עלול להוביל לפיצוץ העסקה ועוגמת נפש ועלולה לגרום להפסדים כספיים.

]]>
https://www.dimnehasim.co.il/uploads/ טיפים לעסקת נדל"ן https://www.dimnehasim.co.il/il/articles/Real-Estate-Tips/1-vvbqvnspts-qydvm-trym-ysh-ln-lhtqdm.html 2012-11-21 00:00:00